tiistai 14. kesäkuuta 2016

Täydennystä blogikirppikseen

Nonni, nyt vihdoin sain aikaiseksi lisätä taas parit uudet kohteet blogikirppikselle! Mä oon nyt oikeasti urakalla käynyt meidän koiravarastoja läpi ja päättänyt luopua kaikesta turhasta. Ihan vain jo sen takia, että mulla oikeasti kaapit tursuaa ihan liiaksi kaikkea koirakamaa ja noh..saan kuulla siitä lähes päivittäin! :-D Hupsista!

Lisäilen uusia kohteita varmaan vielä viikonloppuna, mutta tällähetkellä uusia juttuja tuli tuonne ainakin järjestelmäkamera, Pomppa, pantoja ja Hansbon sadeviitta. Yhteyden muhun saa niin Facebookin kuin sähköpostin avulla (heljakeskilusa(at)gmail.com) - nopein vie! :-)

Blogikirpparille pääset tästä tai klikkaamalla kuvaa!
Martta tuossa juuri nuolee mun naamaani hullunlailla ja ilmeisesti tuumaa sillätapaa, että neiti haluaa teidän ostavan meidän turhat jutut pois ja näin neiti saa itselleen ruokarahoja..:-D tai sitten neiti vain yksinkertaisesti haluaa mun tekevän hänen kanssaan jotain...

1 kommentti:

  1. Aattelin vaan ilmottaa, että mulla ei näy blogikirppiksen kuvat, ei puhelimella eikä koneella.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥ Jos kommenttiboksia ei näy, niin sivun päivittäminen pitäisi auttaa :)